Janicsák Veca betegsége lelki eredetű!

Az X-Faktor felfedezettje elárulta rajongóinak, hogy petefészekciszta miatt meg kell őt operálni. Ez a betegség lelki eredetű, és több magyar sztár is vallott arról, hogy mi okozta náluk ugyanezt a problémát. Így már csak az a kérdés, hogy Veca esetében mire utal... Két hónappal ezelőtt tudta meg Janicsák Veca, hogy petefészekcisztája van, de november hatodikai nagyszabású koncertje utánra halasztotta a műtétet, mert addig minden idegszálával erre a fontos eseményre akar koncentrálni. De talán pont ez a nagyfokú terheltség és a stressz okozta a betegségét! Egy természetgyógyász szerint ugyanis a ciszta olyan, mint egy figyelmeztető jel, ami arra utal, hogy az életünkben valamin változtatni kell. Lola, Tóth Gabi és Bódi Sylvi már tudják, hogy náluk mi volt a kiváltó ok:
Néhány évvel ezelőtt ugyanezen esett át Lola is, és belátta, hogy a lelki bajok vezettek a betegséghez, hiszen hirtelen vált ismertté. "Még nem volt nagy rutinom, így mindig gyomorgörccsel léptem színpadra." - nyilatkozta.
Tóth Gabit öt évvel ezelőtt mentővel szállították kórházba a cisztája miatt, és már akkor is sejtette, hogy a lelki terhek okozták a súlyos bajt. "Elhagytak a barátaim, amikor a Megasztár után ismertté váltam. Azt gondolták, megváltoztam, ezért nem álltak szóba velem. Mások félreismertek, és másképp állítottak be, mint amilyen valójában vagyok."
Bódi Sylvit tizenkilenc éves korában érte a trauma, amikor kitalálta, hogy kisbabát szeretne vállalni. "Sikerült beleélnem magam, de tudtam, hogy ennyi idősen fiatal vagyok a gyerekhez. A gyötrődésem vezetett odáig, hogy a petefészkemnél is nagyobb méretű cisztát találtak bennem"