Celeb hírek - Bódi Sylvi: Magyarország egyik legismertebb és legkeresettebb modellje

Bódi Sylvi nem utazgat annyit külföldre, mint ahogy az újságok írják, ősszel azonban tényleg elhagyja egy hónapra az otthonát és Olaszországba utazik nyelvet tanulni. Mivel szerinte ő Magyarország egyik legismertebb és legkeresettebb modellje, nem is érti, hogy merülhet fel, hogy miből finanszírozza az útjait, hiszen reklámszerződései vannak és cégeknek az arca – hátha egyszer látjuk is egy plakáton. A magánélete továbbra is tabu, bár azért néha abba is betekintést enged, például, amikor meztelenül fotózkodik a macskájával. „Jaj, igen, a cuki Zsombi! Hogy miért tettem ki ilyen fotót? Hát miért ne? A Facebookot alapvetően nem csak arra használom, hogy cégeket reklámozzak rajta, ahogy sokan teszik. Ez egy rajongói oldal, úgy gondoltam, kicsit a privát szférámat is megosztom azokkal az emberekkel, akik engem kedvelnek, lájkolnak a Facebookon, Zsombi pedig szerintem hihetetlen forma, imádja a kamerát. Ez egy intimebb pillanat volt, de miért ne raknám ki, semmi extra nincs rajta, a hátamon fekszik a macska, ennyi”
"Ez a dubajozás is fantasztikus hír volt, tök érdekes, nem vagyunk semmilyen listán rajta, mindenkit kihallgattak, akit kellett, érdekes, engem miért nem? Én ehhez már nem akarok semmit hozzáfűzni” – háborgott Bódi, aki kilencszer ünnepelte meg harmincadik születésnapját (utoljára egy beach-partyn), de többször már nem fogja.