Sztárhírek - Rékasi Károly már visszavágyik a motorra

Rékasi Károly egy hónapja szenvedett motorbalesetet, ami után életveszélyes állapotban volt. A kórházból már kiengedték, de hosszú rehabilitáció vár rá, lába még gipszben van, és egyelőre csak mankó segítségével tud közlekedni. Habár az orvosok szerint fél évig még nem állhatna munkába, a színész úgy tervezi, hogy szeptemberben már a színpadon fog szerepelni. És ha ez a cél még nem lenne elég, Rékasi azt is elmondta a Morning Show szerda reggeli adásában, hogy hamarosan újra visszaül a motorra, ám ezúttal már egy sajátra.
"Motorozni márpedig fogok. A motor, amit összetörtem, nem is az enyém volt, hanem a barátom, Józsi feleségéé. Gyakran kölcsönkaptam. Láttam róla videót, eléggé szutyok állapotban van. Mondtam Józsinak, hogy kezdjen el nekem motort keresgélni, mert ideje, hogy sajátom is legyen. Tudom, hogy jól tudok motorozni" - idézte a Bors a színész szavait.