Összeomlott Lil. C a kiesés után

Pokoli hétvégén van túl Lil. C (19), a fiatal énekes ugyanis duplán „gyászol" kiesése óta. Keresztes Ildikó mentoráltját azután, hogy a nézők szavazatai alapján számára szombaton véget ért az X-Faktor, egy újabb csapás is érte már rögtön másnap, amikor is egyik nagyon jó barátját kellett búcsúztatnia a ValóVilágból.     Lil. C hétfőn lapunk szerkesztőségében mesélt ugyanis arról, hogy milyen szoros barátság fűzi a valóságshow újabb kiesőjéhez, vagyis Shadihoz, miután egyik olvasónk tévedésből a feltörekvő villalakóval szeretett volna beszélni telefonon. Sajnos én nem Shadi vagyok, ő majd kedden jön be a Blikkbe, de én is nagyon sajnálom, hogy alulmaradt a párbajon, mivel nagyon jó barátom – mondta az énekes a telefonba.
 Azt hiszem, ez a sors furcsa fintora, hogy pont most esett ki ő is a ValóVilágból.
Az öccsével nagyon régóta barátok vagyunk, ő mutatott be néhány éve Shadinak, akivel mi is azonnal egy hullámhosszon voltunk, ezért gyakran jártunk együtt bulizni is. Jó barátok vagyunk, Shadi egy nagyszerű ember, és jó fej srác, úgyhogy én nagyon szurkoltam neki, hogy nyerje meg ezt a versenyt – mesélte Lil. C, aki éppen ezért még nehezebben viseli, hogy nemcsak őt, de a barátját is kiszavazták a nézők abból a műsorból, ami életük egyik legnagyobb lehetősége lett volna.
 Nagyon kiborultam vasárnap, hogy nem elég, hogy nekem búcsúznom kellett, de még Shadinak sem sikerült legyőznie Esztert. Megviselt ez a hétvége, még most sem tértem igazán magamhoz. A lakásban csak kóvályogtam, nem sok kedvem volt semmihez, ezért a barátaim kitalálták, hogy menjünk el wellnessezni, hogy egy kicsit kikapcsoljam az agyam, és ellazuljak – mondta szomorúan az énekes, aki csalódottságát szerkesztőségünkben sem tudta palástolni, és bár egy-egy rajongói üzenet hallatán elmosolyodott, a szemében mégiscsak a szomorúság csillogott.Azt hiszem, ez az állapot lesz jellemző rám még egy darabig. Szerettem volna legalább a legjobb ötben benne lenni, szerettünk volna egy fergeteges duettet előadni a Rocktenorsszal. Azt hiszem, a legjobb most az lesz, ha minél hamarabb visszamegyek a tanítványaimhoz a tánciskolába, hogy eltereljem a gondolataimat a kiesésről, és folytathassam, amit elkezdtem.