Gesztesi még mindig Claudiába szerelmes

Nincs lezárva a kapcsolata Claudiával – árulta el Gesztesi Károly. A színész nem titkolta, most is mély érzések kötik volt feleségéhez, hamarosan megjelenő könyvének főhősnőjét is ő ihlethette. Színházi karrierjével, megjelenő könyvével kapcsolatban fogadta el Hajdú Péter meghívását Gesztesi Károly, ám a beszélgetés egy romantikus vallomásba torkollott. A színész ugyanis elárulta, hogy regényt ír egy kommandós főnök életéről, amelynek egyik női főszereplője Lendvai Klaudia. Én szeretem Claudiát, szeretem, mert ő Panka anyukája, meg egyébként is szeretem – mondta Hajdú kérdésére a színész, majd kicsúszott belőle egy féltve őrzött titok is: kapcsolatuk a válással még nem ért véget.
– Most már más életet élünk, de semmi nincs kizárva. Csak a szikra kell – mondta, majd később hozzátette: „múltkor meghatódtam attól, hogy beszélnem kellett róla, és elcsodálkoztam, miért sírok”.
Valóban nehéz lehet eltépni a kötelékeket, hiszen Gesztesi és Liptai éppen tíz éve, esett szerelembe, amit a házasság, 2006-ban pedig kislányuk, Panka születése pecsételt meg, majd – viszonyuk megromlása után – tavaly tavasszal elváltak. Kapcsolatuk azonban közös gyermekük miatt sem érhetett véget. A csepp lány pedig nemcsak a szülők rendszeres találkozásáról gondoskodott, hanem az egymás iránti érzelmeiket is felerősítette. Mindehhez az is hozzájárulhatott, hogy a színészt a közelmúltban megérintette az elmúlás szele. Egy edzőteremben rosszul lett, elájult és arra tért magához, hogy a szívét masszírozzák.
– Az ilyen pillanatokban sok minden átértékelődik az emberben, és felerősödnek az érzések, amelyekről a hajtós mindennapokban hajlamos megfeledkezni.
– Claudiával nagyon jól működik a kapcsolatunk, és a rosszullétem óta másképp látok dolgokat, és másképp viszonyulok az emberekhez. Hozzá is – tette hozzá sokat sejtetően Gesztesi.
Szerettük volna Liptai Claudiát is megkérdezni arról, hogy szerinte is van-e esély a kapcsolatuk felmelegítésére, de lapzártáig nem értük el.