Sztárhírek - Sarka Kata: Irigyeljenek csak!

Sarka Kata igazán elemében volt a FEM3 műsorában, hiába indult kicsit különösen az adás a Mokka műsorvezetőinek jóvoltából. Egy beszélgetés során ugyanis Kata kifejtette, őt bizony nem zavarja, ha irigykednek rá, sőt....
"Engem inspirál. Én szeretem, ha a Facebookomon ezt látom, mert akkor valóban az van, amit én is látok, hogy irigylésreméltó az életem. Szép családom van, harmonikus, kiegyensúlyozott életet élek, és igenis, irigyeljenek!" - ecsetelgette Hajdúné, aki azt is elárulta, néhányan álneveken írogatnak Facebook-oldalára, ami még inkább szórakoztatja.
"Van két álneves profil, akiknél pontosan tudom, hogy ki van mögötte. A Peti egyik exbarátnője...És nekem ez jó érzés, és inspirál, hogy folytassam, mert valószínűleg jól csinálom, amit csinálok" - mondta el Kata a láthatóan kissé kínosan feszengő vendégeknek.