Sztárhírek - Én vagyok az új Lúdas Matyi

Dagad a botrány a Damu-könyv körül - írja a Bors. Ahogy már beszámoltunk róla, Vajna Timi bezúzatni készül exe - többek közt - őt pocskondiázó könyvét, ezt a lépést pedig Damu Roland közösségi oldalán kritizálja, meglehetősen sajátos stílusban.
„Emberek! Három évet ültem ártatlanul! Köszönöm nektek, hogy kitartottatok mellettem! A könyvemet nektek írtam! Nektek! Csak az igazság van benne! Vegyétek minél többen! Nem a pénz miatt! A harc miatt! Nehogy már egy hollywoodús bácsi és egy r...c győzzön! Én vagyok az új Lúdas Matyi, de ehhez ti is kelletek” - idézi a színész szavait a lap, akik a botránykönyv eladása felől is érdeklődtek. Akad, ahol egyáltalán nem tartanak a pertől és kapható az írás, viszont állítólag egyes viszonteladók a könyv körüli cirkusz miatt nem kezdték meg a forgalmazást.