Sztárhírek - Ezért retusálja magát Bálint Antónia

Már sokszor és sokan beszóltak Bálint Antóniának azért, mert néhány képét retusálva teszi közzé a közösségi oldalán. Most megmagyarázta, hogy miért.
"Nem tudom, hogy mi a probléma a retusálással. Egyetlen olyan címlapot sem látni, amelynek a szereplője nincs korrektúrázva egy kicsit, ez egy bevett szokás. Én négyszer voltam a Playboy címlapján, még egyszer sem jött oda senki, hogy miért voltam retusálva rajta. A saját Facebook-oldalamon is valóban előfordult már olyan, hogy én csináltam valamit egy képpel, de nem a valóság eltorzítása a cél. Azért kell, mert ezek a telefonok amikkel csináljuk a fényképeket, nagyon-nagyon el tudnak torzítani. Van olyan, hogy mondjuk lefotózom a Babit és tojás lesz a feje a képen, én pedig visszanyomom, hogy olyan legyen amilyen egyébként tényleg. Én arra szoktam használni, hogy azt adja vissza, ami a valóság" - mondta a bocsánatkérésért fizető Toncsi, aki éppen azon dolgozik, hogy retus nélkül is kockás legyen a hasa.
"A hasam tájékán egy-két kiló felszaladt az elmúlt hónapokban a kevés mozgás miatt. Szoktam edzeni, de mostanában nagyon sokat dolgozom, így egyáltalán nem volt időm lejárni a terembe - és ennek meg is lett az eredménye. Számomra has tájékon a legnehezebb a feladat, a kockák elővarázsolása. Hiába van valakinek izmos hasa, azt lehet hogy egy vékony kis zsírréteg elfedi, és az utolsó millimétereket a legnehezebb ledolgozni, ebben segít most nekem egy japán zsírbontó módszer" - tette hozzá.