Sztárhírek - Mókuskerékbe került Liptai Claudia

Liptai Claudia mindenhol ott van! A TV2-re már nehéz olyan időpontban odakapcsolni, amikor nem a gyönyörű színésznő,műsorvezetőnő tekint vissza az emberre.
A Mr és Mrs, amelynek a műsorvezetője volt, még nem is ért a végére, amikor már a Sztárban sztár zsűritagjaként pontozta a versenyzőket társai mellett.
 A múlt héten ebben a műsorban is kiderült, hogy ki a végső győztes, azonban a közönség nem marad Liptai nélkül, a héten már a Jóban Rossz­ban sorozatba is visszatér Zámori Alexa karakterében, majd tavasszal a Nagy Duettben is szerepet vállal. Közben a Centrál Színházban egyszerre két darabban is megcsillogtatja tudását, a Black Comedy és a Pletykafészek is sűrűn és nagy sikerrel szerepel a teátrum repertoárjában.
Pedig két éve, amikor egy időre búcsút intett a tévézésnek, éppen az volt az indoka, hogy egy kicsit vissza akarja fogni a szerepléseket, nem akarja túlvállalni magát.
Úgy éreztem, muszáj, hogy egy kicsit elcsendesedjek, egy kicsit visszavonuljak. A legnagyobb, a legfontosabb ok természetesen a kislányom, akivel szeretnék minél több időt eltölteni, mielőtt még iskolába megy, mesélte egykor.
Közben Panka (7) iskolás lett, ő pedig információnk szerint az új könyvére is készül, így kérdéses, hogy képes lesz-e az egyensúlyt megtalálni a munka és a magánélet között. Ugyanis mindaz, ami feltorlódott a közelmúltban, a jelenben és a közeli jövőben, bizony mindennapos elfoglaltságot jelent. Vagyis Claudia ismét mókuskerékbe kerül, s ha megint besokall, nem lesz könnyű kiszállnia. Hiszen például a TV2 napi sorozata is olyan műsor, amelyből ha úgy alakul, hiába szeretne egyik napról a másikra kilépni, ahhoz hosszú hónapoknak kell eltelnie, mire a forgatókönyvírók kiírják a karakterét.
Ezúttal viszont Liptai elárulta, megváltoztak már a dolgok a két évvel ezelőtti állapothoz képest. Figyelek arra, hogy a magánélet és a munka aránya kiegyensúlyozott legyen. Két éve túlhajszoltam magam, azt kezdtem érezni, hogy a nagy hajtásnak már érezhető negatív hatásai voltak rám. Most mindent megteszek, hogy ezúttal ne így legyen. Törekszem arra, hogy Pankát minden reggel én vigyem az iskolába, délután pedig én hozzam el onnan. Szerencsés vagyok, mert olyan kollégákkal vagyok körülvéve, akik, amikor csak tehetik, figyelembe veszik ezeket a kéréseimet.