Zsanika férjet akart - Összeesküvők


Habár sokan azzal vádolták, hogy túl fiatal, Zsanika, a TV2 ÖsszeEsküvők című műsorának kiesője azt mondja: ő tényleg férjet akart! A 18 éves lány egyszer már részt vett egy összecsapáson, akkor még győztesen került ki a párbajból. Pénteken este azonban őt küldték haza szavazataikkal a nézők.
– Mása, az ellenfelem az utolsó pillanatban fordított – mondta Zsanika. – Megcsókolta Marcit, így a láthatták, hogy ebből a dologból kialakulhat valami. Én viszont őszinte voltam és elmondtam, hogy Csokival nem működne köztünk egy kapcsolat. Biztos, hogy ez is oka volt a kiesésemnek.
Zsanikát egyáltalán nem rázta meg a bukás. Amíg teltek az utolsó percek, és a nézők az utolsó szavazatokat küldték, a két lány megszorította egymás kezét és énekelni kezdtek.
- Carameltől énekeltünk egy dalt, így próbáltuk oldani a feszültséget. - emlékezett vissza a fiatal lány.
Aztán amikor megmutatták a fantomképeket és kiderült, hogy a nézők elsöprő többsége Mását választotta, Zsanika ellenfele nyakába ugrott és azt kiabálta, hogy „mehetek haza!". De mi vár rá otthon?  - Egyelőre nem tudom. Szeretném folytatni a gimnáziumot, de még meg kell beszélnem az igazgatóval, hogy nappali, vagy esti tagozaton - latolgatta a lány, aki azt is elárulta, hogy komolyan gondolta a férjkeresést. - Egyszer már volt egy két éves kapcsolatom, nem áll tőlem távol az, hogy lekössem magam - lepett meg bennünket Zsanika. - Amikor bementem a rezidenciába, komolyan gondoltam azt, hogy férjet keresek. Nem vagyok az a hétköznapi, bulizós lány, ha minden összejönne, simán belevágnék egy házasságba. Igaz, a műsorban kifejezetten az volt a cél, hogy a lányok férjet találjanak három hónap alatt. Idekint azért ennél több időre lenne szükségem.