Mintha kicserélték volna őket! X Faktor

A jó külső a siker egyik kulcsa! - vallják a show business világában, éppen ezért az X-Faktor versenyzőit is elkezdték átalakítani, hogy igazi sztárok legyenek! Ám a változás nem olyan egyszerű.
Muri Enikő: "Elsírtam magam a fodrásznál".
Enikőnek a fodrász okozott kellemetlen perceket. "Évek óta növesztem a hajam, ő viszont ragaszkodott ahhoz, hogy frufrum legyen. Meggyőzött, ezért belementem, hogy levágja elöl a hajam, viszont, amikor megláttam a tükörben magam, sírtam a látványtól" - meséli Enikő.
Bagosi Alexa: "Kihozták belőlem a nőt!"A 21 éves családanya eddig csak a gyerekeinek élt. "Nem nagyon volt időm eddig fodrászhoz járni, és ha valamit vettem magamnak, mindig a szolidabb ruhákat kerestem az üzletekben. Először szokatlan volt ez az új stílus, de pillanatok alatt megszerettem. Úgy érzem, más ember lettem. Kihozták belőlem a nőt" - lelkendezett Alexa.
Kumich Tamás, Apollo23: "Most voltunk először kozmetikusnál!"
A három 23 éves fiút kozmetikushoz is elküldték. "Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer kozmetikus fogja masszírozni az arcomat" - meséli Kumich Tamás, akinek nagyon bejött ez a fajta kényeztetés. "Úgy ellazít, mint ha relaxálna az ember. Nem is értem, hogy eddig miért maradt ki az életemből!"