Sztárhírek - Rosszul énekelték Tóth Gabi nagy slágerét az X-Faktorban

Míg az X-Faktorban Malek Miklóst segíti tanácsaival Tóth Gabi, aki énekesnőként maga is szívesen fogad el tanácsokat, nővére és szerelme is „mentorálja” őt. Új helyzetbe került Tóth Gabi, aki az X-Faktor 2011-ben Malek Miklós mentortársaként tűnt fel. Gabi még hasonlót sem csinált soha – meg is hökkent, amikor megkérték, üljön be Malek Miklós mellé, és segítsen eldönteni, ki énekeljen majd az élő show-ban.
– Először fel sem fogtam, hogy pont engem hívtak meg az X-Faktorba. Nagy felelősség volt a vállamon, mert Miklós adott a véleményemre. Volt ugyan, amikor nem volt köztünk egyetértés, de jól összehangolódtunk – nevetett Gabi, aki kicsit irigyelte a versenyzőket. – Szívesen indulnék én is, amikor nézem a műsort, mindig eszembe jut, hogy de jó lenne ott énekelni. Ha hiszik, ha nem, imádok stresszelni! Gabi számára különös lehetett látni, hogy jó néhányan éppen az ő, Elég volt című slágerével álltak az ítészek elé, de szinte mindenki elbukott vele.
– Ez egy nagyon nehéz dal, iszonyat magas hangon kell iszonyat gyors szöveget énekelni. Ha megkérdeznek, azt tanácsoltam volna nekik, hogy a szövegre koncentráljanak, akkor nem bőgnek le vele – mondja a „segédmentor”, aki bevallotta, néha még neki is elkél a jó tanács. – A nővérem az én mentorom, meg a párom és a zenész Szabó Zé – mosolygott, majd azt is elárulta, a menedzserének köszönheti, hogy az RTL klubnál kötött ki.
– Ő nagyon profi. Vigyáz arra, hogy csak olyan dologba vágjunk bele, amiről lehet tudni, hogy nagy siker, gigaprodukció lesz, és hát az X-Faktor az! Úgy vélem, én most már RTL Klub-kompatibilis vagyok! – mondta elégedetten a platinaszőke sztár.