Alig fér el új lakásában Flour Tomi

 A székesfehérvári rapper először él egyedül, a bepakolásban a barátai és persze a szülei is segítettek. A polcok és a szekrények nagy része már a lakásban van.
– Nagyon sok a cucc, a sapka, kicsit kétségbe is vagyok esve, hogy hova fogok rakni ennyi mindent. Egy teljesen bútorozatlan lakásba költöztem be, még rengeteg minden hiányzik. A villákat és a kanalakat is hamarabb vettem meg, mint az evőeszköztartót, de persze erre csak akkor jöttem rá, amikor kezdtem bepakolni a fiókba. Minden szabad időm rámegy a berendezkedésre, de már látom, hogy nagyon király lesz – mesélte Fluor Tomi. Hozzátette, nagyon élvezi, hogy mindent ő válogat össze, és az egész lakás a saját ízlését tükrözi. – Két évig laktam a körúton, így most nagyon élvezem, hogy csendes a környék, nem jár a villamos egész nap. Fura volt az első éjszaka függöny nélkül, mert 8-9 körül a napsütésre ébredtem, pedig néhány órával előtte értem haza. Hiányoznak a srácok, de azért csendesebb ez a lakás Bence musicalrészletei nélkül – nevetett Fluor Tomi, aki nem mellékesen mostantól csajokat is felhívhat magához.