Sztárhírek - Sebestyén Balázs kirúgatta zaklatóját

A műsorvezetőt többször is zaklatták már, sőt, az egyik hölgyrajongója túl messzire ment, ezért kirúgatta a tévétől. Sebestyén Balázs élő rádióadásban beszélt arról, hogy többször esett már zaklatók áldozatául. A műsorvezető mostanában fenyegető SMS-eket kap valakitől. Ha holnap nem jövök be, biztosan ez a pacák rabolt el. Érzem, nem százas, pont az ilyen fazonoktól kell félni, mondta Balázs, aki ezután felidézett egy régebbi történetet is. Emlékszem, volt egy lány, aki kilenc évig azon dolgozott, hogy gyakornokként dolgozhasson mellettem, mert valamikor 2003-ban látott a Normafánál, és akkor én úgy néztem rá, hogy szabályosan megigéztem a tekintetemmel. Ettől kezdve az lett az életcélja, hogy megtudja, milyen érzelmeket táplálok iránta. Én semmire nem emlékeztem az egészből, ezért finoman megkértem a stábot, hogy válasszuk le a lányt, mert el fog rabolni, és életem végéig egy gödör alján kell babáznom vele,  tette hozzá. Balázs azt sem tartja kizártnak, hogy mostani zaklatója ugyanez a hölgy. Egy másik rajongójáról is mesélt, aki közös életre vágyott vele. Képes volt több mint négy órát várni az akkori munkahelyem előtt, majd át akart adni két karikagyűrűt. Nyilván elküldtem, ám ezzel nem ért véget a sztori. Hamarosan a közönségem soraiban láttam viszont tapsolóemberként, majd - kijátszva a biztonságiakat - beosont az öltözőmbe, ahol már csak azt láttam, hogy simogatta a ruháimat, mesélte az eltűnt maláj gépet kereső Balázs.