Sztárhírek - Nagy Alexát megharapta egy majom

Állatharapás, zúzódások, félresikerült randevúk. Elsőre senki sem gondolná, hogy mindezek a csinos színésznőre illő szavak. Nagy Alexát nemegyszer látni bekötött karral. A színésznő nem véletlenül érzi, hogy üldözi őt a balsors. Csetlik-botlik, nincs olyan, hogy ne történne vele valami. Már gyerekként sem volt egyszerű eset. Kisgyereknek igencsak hiperaktív voltam. Mindenhová felmásztam, és messziről kiáltottam apunak: kapj el! És már ugrottam is, ha ott volt, ha nem, és persze többnyire nem ért oda. Apukám kétszer mentett ki a vízből, 3 évesen fejest ugrottam a Velencei-tóba, de az úszógumi még a csobbanás előtt leesett rólam, idézi fel Alexa. A sorozat színésznőjét felnőttkorában is érték furcsa balesetek. Thaiföldön összebarátkoztam egy majommal, majd megharapott. Nem számoltam, hány injekciót kaptam utána. Amikor Amerikában jártam, ott is sikerült az első napon úgy leesnem az ágyról, hogy eltörjem a lábujjam. De randevún is érte már szerencsétlenség. Sosem felejtem el. Vacsoráztunk, és ő hirtelen áthajolt az asztalon, és megcsókolt. Ez annyira meglepett, hogy felugrottam, és mindent összetörtem, ami csak az asztalon volt, meséli kacagva Alexa, aki úgy érzi, már-már hozzászokott az efféle "alexás" történetekhez.