Sztárhírek - Cinthya Dictator: Viktor vette el a szűzességemet

Cinthya Dictator későn vesztette el szüzességét, mert sokáig meggyőződése volt, hogy a szex bűnös, elítélendő dolog. Két évvel ezelőtt Varga Viktor mellett ízlelte meg a testiség örömeit.
Varga Viktornak tartogatta szerelmét Cinthya: a lány alig két éve, 21 évesen vele élte át első szexuális élményét. Viktor volt az első férfi az életemben, és azt hiszem, hogy ő lesz az utolsó is, kezdte a lány. Két éve vesztettem el a szüzességemet, de csak azért, mert már túl akartam lenni rajta. A barátaim szerint nem normális, hogy ennyi idősen még nem voltam férfival. Bevallom, úgy gondoltam a szexre mint valami gonosz, rossz dologra: a szex miatt sok család szakadt szét, de a prostituáltakat, molesztálókat is ide kapcsoltam. Aztán találkoztam Viktorral, akibe akkor még nem voltam szerelmes, csak találkozgattunk, és valahogy megtörtént a dolog. Másnap bevallotta, hogy élete legrosszabb szexuális élménye volt velem, de én örültem, hogy túl voltam rajta, árulta el Cinthya. Viktor az együttlétünk után elutazott, és biztos voltam benne, hogy történtek után nem látom viszont, de a távolléte alatt többször felhívott, és amint hazatért, randizni kezdtünk, mesélte a lány. Ma sem tartom magam szexközpontúnak, sokkal jobban izgat a férfi intellektusa, személyisége, és Viktort tökéletesnek látom.