Sztárhírek - Liptai Claudia 3 gyerekes családapát szeret

Felvállaltan egy párt alkot Liptai Claudia és Pataki Ádám. A TV2 műsorvezetőjére egy igazán édes helyen talált rá a boldogság, ugyanott, ahol nap mint nap kiéli a cukrászat iránti szenvedélyét. Claudia új párja ugyanis a cukrászati gyakorlati helyét biztosító Pataki cukrászda tulajdonosa, és nem mellesleg 3 gyermekes családapa.

"Nem akartam senkit bántani, korrekt akartam lenni a családommal és a gyermekeim anyjával. Nem szeretnék részletekbe bocsátkozni, de az tény, hogy a házasságom már nem működött igazán. Ennek nem Claudia az oka, és nem is egyik pillanatról a másikra romlott el. Semmiképpen nem akartam hazudni a feleségemnek és kettős életet élni, és Claudiát sem akartam hitegetni, ezért mindkét féllel tisztáztam a helyzetet, és bevallottam az érzelmeimet. Ez így tisztességes, és én csak a tiszta dolgokban hiszek. Ezzel nem szűnök meg apának lenni, csak férjnek. 35 éves vagyok, a boldogságra vágyom, és remélem, Claudia mellett megtalálom" - nyilatkozta a Blikknek a cukrászmester. A lapnak Liptai is megerősítette az új kapcsolat tényét. Azt mondta, most újra hiszi, hogy neki is jár a boldogság. A TV2 műsorvezetőjének legutóbbi kapcsolatának tavaly novemberben lett vége, akkor egy szombathelyi színésszel, Horváth Ákossal volt együtt néhány hónapig.