Sztárhírek - Szinetár Dóra megdöbbentő stílusváltáson esett át

Szinetár Dóra, akit leginkább a musicalek világával azonosított a nagyközönség, most egy merőben új stílusú dallal rukkolt elő. És ami még talán ennél is megdöbbentőbb, az énekesnő rövid frizurára váltott. "Húsz éve szeretném levágatni a hajam rövidre, de sosem mertem rászánni magam. Most viszont felbátorodtam, mert hajt egy belső késztetés, hogy valami mást csináljak, mint amit eddig. Új stílusú dalokat szeretnék énekelni, a megjelenésemben pedig szeretném megmutatni azt a vadóc oldalamat is, ami a személyiségem része volt mindig is, csak eddig nem engedtem felszínre. A változásról egyébként a szüleim még nem is tudnak, most utaztak el nyaralni, kikísértem őket a reptérre, és onnan mentem a fodrászhoz. Egy hét múlva megyek utánuk, remélem, nem sokkolja majd őket a látvány".