Stárhírek - Számos műsor indult és ért véget 2011-ben is,

Számos műsor indult és ért véget 2011-ben is, melyek nyerteseit az év győzteseiként is említhetnénk. Kocsis Tibor, Alekosz, vagy éppen Csenge és Peti neve bizonyára sokaknak ismerősen cseng.
Idén is álmok váltak valóra, akárcsak tavaly. Több tehetségkutató műsor is lehetőséget adott a fiataloknak és valóságshow-kból sem volt hiány 2011-ben.

Ez az év a változást hozta nekem. Minden szempontból. Közel 30 éve készültem arra, hogy azt csinálhassam, amit most. Megköszönjem az embereknek azt a rengeteg szeretet, amit az elmúlt években kaptam. Az X-Faktorral lehetőségem nyílt erre. Nem fog változni az a misszióm sem, hogy minél több helyre szeretnék eljutni, hogy mindenkinek, egytől egyig, akár személyesen köszönjek meg mindent - árulta el Vastag Csaba, aki szerint hazugság lenne azt mondani, hogy az X-Faktor semennyire sem változtatta meg az életét. Az az őszinte válasz, hogy annyira változott, amennyire engedem. Én kérem, hogy menjünk fellépni, nem hajtanak tüzes ostorral. Imádok beszélgetni az emberekkel, és hallgatni azt, hogy mi a véleményük, érzéseik velünk/velem kapcsolatban. Így én "kértem", hogy ne legyen szabadnapom. És ez így van jól. Majd akkor lesz, ha úgy érzem, hogy elfáradtam - mosolygott az X-Faktor 2010-es győztese, aki ebben az évben arathatta le a babérokat.
A győzelem egy nagyon nehéz, édes teher. Amikor az évben sikerült több díjat is megkapnom, mindig egy embernek köszöntem meg: a közönségnek. Mindent velük értem el, és ez nem változik. Ha én vagyok az év nagy győztese, akkor nem én, hanem mi vagyunk - mosolygott Csaba, akit 2011-ben Kocsis Tibor követett, ugyanis idén ő lett az X-Faktor győztese. Ezzel Tibó álma is valóra vált, ami minden bizonnyal meghatározza számára is majd a következő évet.
Az RTL Klub Csillag születik című műsora nyáron fejeződött be. A nézők itt László Attilának szavaztak bizalmat.
Örülök, hogy megnyertem, nem is számítottam rá, hogy sikerülhet. Én csak azzal a céllal indultam el ebben a versenyben, hogy talán bejutok a legjobb 24-be, vagy a legjobb 8-ba. Miután már a nyolcban benne voltam és csak egyre szűkültünk, majd továbbjutottam a négyes döntőbe, arról is elkezdtem gondolkodni, hogy indulok az első helyért! - mondta korábban a kiscsillag, akinek érdemes volt gondolkodnia, hiszen 14 évesen nem csak egy nyaralást, havi egymillió forintot, de egy autót is nyert a tehetségkutató műsorral.
A TV2 Megasztár című műsorában tűnt fel tavaly Kökény Attila, aki szintén ebben az évben élvezte ki a győzelem minden cseppjét, hiszen valóra vált minden, amiről gyerekkora óta álmodott.

Rengeteget kaptam a műsortól, tényleg felforgatta az egész életemet, jó irányba. Színpadon énekelhetek ennyi ember előtt, közismert és az év férfi hangja lettem. Nagy dolog volt számomra és köszönöm minden embernek, aki ebbe "belekergetett". Én nem a sztárallűrökkel vagyok elfoglalva, mert az a fontos, hogy mit tudsz felmutatni a közönségednek: a szeretet, jó dalokat kell írni, és egyszerűnek kell maradni, nem szabad elszállni. Ez az én mottóm - mondta Kökény Attila, aki az év férfi hangja címet kapta a műsortól tavaly, hiszen első helyezettként Tolvai Renátát választották a nézők.

Már biztos, hogy jövőre indul a Megasztár következő szériája, és tavasszal a konkurens csatornán is ismét kezdődik a Csillag születik. Az újabb tehetségkutatók győztesei mellett azonban jövőre már azt is megtudjuk, hogy ki nyeri a ValóVilág ötödik szériáját.

Idén Alekosz a valóságshow-k nagy győztese: a VV4-t megnyerte és párválasztó show-ja is indult az RTL Klubon, Szerelem a legfölsőbb szinteken címmel. A görög csábító a szerelem terén nem járt szerencsével, nem sokkal később feltűnt a TV2 ÖsszeEsküvők című műsorában is. Ez utóbbi műsort már nem ő nyerte: a nézők Csenge és Peti szerelmének szavaztak bizalmat, így idén az ő álmuk is valóra vált, megtalálták életük párját és 2012-ben össze is házasodnak.