Tóth Gabi: nincs csábító harmadik

Nem egy harmadik miatt szakítottam – állítja Tóth Gabi, aki egy nap hallgatás után rájött: azzal oszlathatja el a találgatásokat, ha a nyilvánosság elé áll azzal, hogy nincs együtt korábbi szerelmével. Eddig úgy lehetett tudni, hogy Tóth Gabinak élmény volt az élet a Holy Baby nevű zenekar dobosa, Roli mellett, aki kihozta belőle az igazi nőt. Gabi többször is áradozott arról, hogy a fiú hatására megkomolyodott, lenyugodott és már nem is hisztizik annyit, mint korábban, mindez karrierjére is jótékony hatással volt. Ehhez képest tegnapra kiderült, kétéves kapcsolatuk vége felé már nagyon unta az egészet. Én döntöttem, őszinte ember vagyok, odaálltam elé, és elmondtam, hogy megszűntek az érzelmeim. Akármilyen labilis alkat is vagyok, ezt el kellett mondani, így kellett lennie.
Gabi visszautalt arra, hogy mennyit köszönhet az extrém megjelenésű fiúnak, hogy mellette lett felnőtt és igazi nő, de a kapcsolatuk ellaposodott, unalmassá vált.
Felnőtt életet éltünk, mintha egy 15 éves kapcsolatban lennénk – vallotta be Gabi, aki kitért arra is, hogy hiába mindenféle találgatás, nem egy harmadik miatt szakított, nincs új férfi Roli helyett.
A faképnél hagyott zenész Facebook-oldalán reagált a történtekre.
„Mi Gabival tisztességes mély érzésű kapcsolatban éltünk! Elképesztő sokat adtunk egymásnak és köszönhetünk mindketten a másiknak. Szeretnénk tisztességesen, méltósággal elválni, és továbbra is jó baráti viszonyban maradni, hogy a jövőben is tudjuk egymást segíteni! Közöttünk olyan kapocs van, ami túlmutat a szerelmen” – írta a fiú, aki szerint a világ szebbé válna, ha mindenki olyan kapcsolatban élhetne a párjával, mint amilyen az övék volt.