Sztárhírek - Szalontai Szilvi: Így jártam Roger Moore fiával

Az Édes Élet szereplője hónapokig járt együtt a
világsztár fiával.
Korábban Dundika és Berki Krisztián is elárulta, milyen körülmények között találkozott párjával. Ezúttal az Édes Élet új szereplőjét, Szalontai Szilvit faggattuk arról hogyan ismerkedett meg Roger Moore fiával, Christian Moore-al akivel hónapokig együtt járt. Az egykori modell-énekesnő-műsorvezető szerint az ő esete is bizonyítja az "igazi hercegek" bizony Budapesten is megtalálhatóak. 
"Nagyon érdekes volt a találkozásunk Christiannal. A barátnőimmel épp egy budapesti szórakozóhelyen buliztunk, amikor észrevettem, hogy kiszúrt magának. Nekem is tetszett, de én hiszek a klasszikus felállásban, így egyértelmű volt, hogy neki kell kezdeményeznie. Egy idő után végül odajött hozzám és kiderült, hogy nem csak sármos, de remek beszélegtőpartner is" - magyarázta Szilvi, aki később hetekig nem tudta, hogy Roger Moore fiával jár. 
"Ez 4-5 évvel ezelőtt történt. Akkor elég sokszor kerestek az újságírók és egy kicsit elegem lett a nagy figyelemből. Panaszkodtam erről Christiannak, aki azt mondta, át tudja érezni a helyzetem, mivel az édesapja is ismert. Így szépen lassan kiderült, hogy egy igazi James Bond az apukája. Idővel találkoztam a családdal is, együtt síeltünk a svájci birtokukon és a karácsonyt is együtt töltöttük. Remek emberek és bár már nem vagyunk együtt Christiannal mindig szép emlékként marad meg a vele eltöltött idő".