Sztárhírek - Férje kedvéért plasztikázták Pataki Zitát

Visszaforgatta az idő kerekét Pataki Zita (40)? Az RTL Klub időjárás-jelentője szemmel láthatóan megfiatalodott, mióta férjes asszony lett. A férjén kívül ezt egy orvosnak is köszönheti. Nemrég ugyanis átesett egy szépészeti beavatkozáson, úgynevezett felszívódó szálas kontúrterápián. A műtét nélküli beavatkozás során a bőrbe nagyon vékony tűkre fűzött néhány centis szálakat szúrnak, ezzel gyakorlatilag behálózzák a kezelt felületet. A szálak egy idő után felszívódnak, ennek köszönhetően feszesebb lesz az arc, és eltűnnek az öregedés jelei. A fiatalítás minimum százharmincezer forintba kerül, azonban a jelek szerint tartós a hatás. Amikor megkerestük Pataki Zitát, nem tagadta, átesett a beavatkozáson. Az esküvőm előtt próbáltam ki ezt a kezelést. Egy biológiailag felszívódó szálról van szó, amely nem káros, viszont kettős hatást értem el vele. Egyfelől gyulladást okoz, ami miatt kollagén és elasztán termelődik, ettől a bőr megújul, másrészt ezek a tűvel bevezetett szálak tartást adnak a bőrnek – magyarázta Zita, aki állítja, igazi plasztikai sebészeti műtétnek sohasem vetné alá magát.
Csak az esküvő miatt csináltam ezt is. Akkor viszont azt gondoltam, mégiscsak férjhez megyek, és úgy éreztem, ez belefér. Igaz, a doktornő meglepődött, hogy mindössze két héttel a frigy előtt mentem be hozzá, mert azt mondta, történhettek volna apró bevérzések is a kezelés hatására, de szerencsére megúsztam. Már az első időszakban többen észrevették, hogy feszesebbé vált a bőröm – tette hozzá Zita, aki azt is eldöntötte, hallgat Détár Enikő (49) tanácsára, és nem ismétli meg a kezelést. No nem azért, mert nem vált volna be, hanem mert más tervei vannak. Enci mondta egyszer nekem, hogy addig ne csináljak semmit, amíg nem szülök, mert akkor egész más lesz a bőröm, sokkal szebb. Én pedig remélem, két év múlva már a gyermekem fog fiatalítani. A hazai celebek körében egyre elterjedtebbé válnak a kímélő szépészeti beavatkozások. Geszti Péter természets hatóanyagokat injekcióztatott a bőrébe, Szikora Róbert pedig egy új keletű ultrahangos, elektromos kezelés híve.
A kontúrterápiás a legkíméletesebb. Nem sok mellékhatása van, így bátran alkalmazható. Sokan kedvelik, mivel nem kell a felépülési időt kivárni, a kezelés után egyből látható a jótékony hatás. – árulta el dr. Tizedes György plasztikai sebész.