Sztárhírek - Internetes társkeresőn hirdeti magát az Éjjel Nappal Budapet szereplője

Szandráról, egy társkereső oldalon található jó pár fotó. Szandra nagyon meglepődött a hírre, hogy egy társkeresőn hirdeti magát, és még régebbi fotók is találhatóak róla az oldalon.  "Nem hiszem el, hogy felkerültek egy ilyen oldalra rólam fotók! Nem én töltöttem fel őket, és nem hirdetem magam sehol. A Facebooktól kaptam egy levelet, amelyben írták, hogy nézzem meg ezt az oldalt. Én nem tudtam, hogy mi ez, és rákattintottam. Úgy tűnik, kijátszottak, mert a rendszer automatikusan feltöltötte ide a fotóimat a közösségi oldalamról", mondta Szandra, akinek nem sikerült letörölnie magát az az oldalról. „Nincs most párom, de nem érzem magam egyedül. Rengeteget dolgozom, a sorozat tölti ki a mindennapjaimat, és nagyon élvezem a közös munkát a kollégáimmal az Éjjel-Nappal Budapestben".