Sztárhírek - Kiderült Radics Gigi és Olivér titka

Kipattant a titok: közös múltja van Radics Giginek (16) és Berkes Olivérnek (20).
Gyerekként egy párt alkottak, hét évvel ezelőtt ugyanis egy mesemusical lemezén duettet énekelt a The Voice ifjú tehetsége és a Megasztár- versenyek legifjabb nyertese. Bevallották, azóta is figyelik a másik sorsát.
Közös produkciójukhoz, a Túl az Óperencián című dalhoz klip is készült, amelyben az akkor még gyerek énekesek egy rajzfilm részeként élnek meg kalandokat. A Neckermanó-produkció egyik alkotója egyébként Király Viktor édesapja, Király Tamás volt, aki elárulta, lemezt is tervezett Olivérrel. Végtelenül tehetségesnek tartom Berkes Olivért, akire már akkor, hét évvel ezelőtt is érett zenészként tudtam tekinteni. Agyban és hangban is olyan kiforrott volt, amivel jócskán megelőzte a korát. Már a nagy része kész volt a hanganyagnak, amikor elkezdett mutálni és megváltozott a hangja. Pedig ő egy igazi Justin Bieber lehetett volna, még Justin Bieber előtt. Most is követtem a tevékenységét, és nagyon jónak tartom - áradozott a The Voice versenyzőjéről a Király apuka, akihez anno az édesanyja, Berkes Gabi vitte el Olivért.
Anyu meghallott a kocsiban énekelni. Nagyon meglepődött, mert nem hitte, hogy ez engem érdekel, miközben én már titokban foglalkoztam az énekléssel egy ideje. Leültetett, megkérdezte, komolyan érdekel-e, és amikor igent mondtam, elvitt Tamáshoz - mesélte Olivér, aki mosolyogva gondol vissza ezekre az időkre, főleg a Radics Gigivel való duettre.
Bevallom, azért most is el tudnám képzelni, hogy együtt énekelek Gigivel - vallotta be a fiatalember, aki azóta is követi a lány karrierjének alakulását. Ezzel nincs másképpen Gigi sem, aki nem zárkózott el attól, hogy egyszer ismét készüljön közös dal Olivérrel.
Helyes gyermekkori emlék volt ez a videó, nagyon élveztem - nevetett fel Gigi, amikor rákérdeztünk a Túl az Óperenciánra, majd hozzátette: a jövő bármit hozhat.