Sztárhírek - Rettegnek tőlem a férfiak

Feltűnően vonzó, nagydumás, és csípős a humora Liptai Claudiának, aki a Vidám kísértet című darabja apropóján adott interjút a Bestnek. Nem csoda, hogy mindezek miatt kevés férfi akad csak, aki megpróbál közelíteni egy olyan nőhöz, aki kívülről szinte tökéletesnek látszik és ennyire határozott. A műsorvezető az interjúban elmondta, a látszattal ellentétben nincs önbizalma. Amikor megtetszik egy férfi, tele vagyok kétségekkel, de ha már benne vagyok egy kapcsolatban, akkor ez nincs. Azt gondolom, aki engem megszeret, annak nincs menekvés - fogalmazott Clau, aki tehát nem magában biztos, hanem abban, hogy mindent megad egy férfinak, amire vágyik. Claudia kislánya kapcsán azt is elárulta, leginkább önállóságra szeretné nevelni, hogy a mai fiatalok többségével ellentétben legyen fogalma arról, mit szeretne magával kezdeni az életben. A saját önállóságáról pedig a következőképpen szólt: Ez a karma rajtam óriási teher. Félelemmel tölti el a férfiakat, rettegnek tőlem, és igazából fogalmam sincs, miért. A férfiak csak mondják, hogy önálló nő kell nekik, valóban azonban olyan önálló nőt keresnek, aki folyamatosan eljátssza, hogy nem tud boldogulni egyedül. Én nem ilyen vagyok - fogalmazott a színésznő, aki azért még mindig reménykedik, hogy egyszer megtalálja az igazit. Én még várom - még ha egyre kevésbé is hiszek benne -, hogy belép az életembe az a férfi, akiben meglátom, hogy ő lesz az igazi. Álmodozó vagyok - fogalmazott Liptai, aki kislányként sokszor játszott „randevúsat”, amikor bekapcsolta a zenét és megterített egy vacsorához.