Sztárhírek - Dynamic tartozással vádolja Berki Krisztiánt

Berki Krisztián és Dynamic az Édes életben még jó haverok voltak, ma már szóba sem állnak egymással - írja a Bors. A rapper szerint Berki hónapok óta nem hajlandó megadni a tartozását.
"Több mint egymillióval tartozik. Nem kért tőlem sosem kölcsön, hanem kisegítettem, amikor nem volt nála pénz. Ebből és a verdámban okozott károkból, meg az azzal összeszedett büntetésekből jött össze ez az összeg. Vagy háromszázezres bírságot fizettem ki, mert Berki az autópályákon matrica nélkül használta a kocsimat. Sőt öt hónapig nem adta vissza az autómat, azzal hitegetett, hogy megvásárolja. Mindenki tudja, hogy van bőven pénze. Én a Krisztiánt ebből a szempontból elengedtem, nem foglalkozom vele. Nem mer felhívni sem, pedig fel van háborodva azon, hogy én azt állítom, tartozik nekem" - mondta el a lapnak Dynamic.
Berki persze egész másképp emlékszik a "barátságukra".
"Soha nem kértem Dynamictól autót. Mindenki tudja a környezetében, Dynamic egyik fejlövése, hogy állandóan ajánlgatja a kocsijait. Tavaly jártam több autójával egy-egy hosszú hétvégére kipróbálásra. Arról van tudomásom, hogy érkezett rá gyorshajtás és pályamatrica miatt büntetés, de ezt én hónapokkal ezelőtt egy pláza elegáns éttermében susogós húszezresek formájában kiegyenlítettem Dynamic felé.
Annak kifejezetten örülök, hogy az üzleti érdekeltségeimet a mai napig megbízásokkal látja el, ezek szerint olyan nagy problémája mégsem lehet. Ezennel a Dinamikus Gyurina István rapperrel kapcsolatos ügyekről való nyilatkozást befejezem, ugyanis kizárom az életemből a negatív és sikertelen embereket" - nyilatkozott Berki, aki azt is hozzátette, Dynamic szerinte az ő nevével haknizza körbe az országot, ráadásul ők Pamelával csak emelték az autói értékét, és ezt inkább értékelnie kellene.