Sztárhírek - Nem akarok hülyét csinálni magamból

Lolával a Comet gálán találkoztunk, ahol egy visszafogott fehér ruhában jelent meg. Kihangsúlyozta, hogy nem szeretne senkit megbántani, de ő bizony nem csinál magából viccet, hogy aztán mindenki rajta csámcsogjon.
"Sose voltam ez a nagyon kipakolom magam típus. Megtetszett ez a ruha és megvettem, úgy gondoltam, hogy ide jó lesz. Nem vagyok annak a híve, hogy hülyét csináljak magamból, azért, hogy két fotó készüljön rólam" - mesélte a Hir24-nek az énekesnő, aki már a Sugarbirdnek is tervezett kollekciót.
Habár a 26 éves sztár nem említett nevet, de az biztos, hogy két évvel ezelőtt, ugyanezen az eseményen, Tolvai Reni okozott felejthetetlen látványt, amikor is szinte meztelenül pózolt a kamerák előtt.
Lola arról is beszélt, hogy zátonyra futott kapcsolatai után végre rátalált az igazira, akivel már komolyan tervezi a jövőjét.
"A párom is zenész, ezért mindketten nagyon be vagyunk táblázva a nyárra, de megoldjuk, hogy lopjunk magunknak egy kis időt. Még csak fél éve vagyunk együtt, de érzem, hogy ez most más, mint a többi. A korábbi kapcsolataimmal vakvágányon voltam, azóta átértékelődött bennem sok minden. Most boldog vagyok. A párom sokat segít a karrieremben és a magánéletemben is, örülök, hogy nem csak a szerelmem, hanem a barátom is egyben."