Sztárhírek - Friderikusz Sándorral (53) erősít az RTL Klub

Friderikusz Sándorral (53) erősít az RTL Klub, az egyik legnépszerűbb televíziós műsorvezetőből ugyanis kvízmestert faragnak. A Vágó Istvánnal befutott Legyen ön is milliomos! új házigazdája szerda délután mutatkozott be a nagyközönség előtt a csatorna sajtótájékoztatóján, ahol mindenkinek szemet szúrt, hogy Friderikusz bizony jó pár, legalább 15 kilótól megszabadult az utóbbi időben . Engem nem műtöttek meg, egyszerűen a sportnak köszönhetem, hogy lefogytam. Három éve határoztam el, hogy ideje lesz komolyan venni a fogyókúrát. Eleinte tornáztam, majd három és fél hónapja elkezdtem futni is, hetente háromszor csak reggel 6 kilométert, háromszor pedig kiegészítve ezt este ugyanennyivel – osztotta meg lapunkkal büszkén a műsorvezető, aki természetesen nem hagyhatta ki azt sem, hogy néhány poént el ne süssön a több mint tízéves rossz viszonyukról az RTL Klubbal. Én a csatorna székházába tíz évig be se tehettem a lábam, éppen ezért először azt hittem, hogy Kolosi Péter tréfál, amikor felkért a feladatra. Én azonban nem igazán vagyok a játékok híve, így csakis azzal a feltétellel vállaltam el, ha csinálhatom másképp, mint anno Vágó István, akit természetesen nagyra tartok. De végül is az RTL-nek kifizettem már 104 millió forintot, úgyhogy úgy megyek be a stúdióba, hogy ez tulajdonképpen az enyém – viccelődött Friderikusz.
A tévés műsora mellett a csatorna bejelentette az új délutáni és esti sorozatait, Sebestyén Balázs új show-ját, az 1 perc és nyersz!-et, valamint lehullt a lepel a hamarosan startoló Csillag Születik zsűritagjairól is, akik nem mások lesznek, mint Hernádi Judit, Pokorny Lia, Hajós András és Puzsér Róbert kritikus.